de voorbereiding - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Sylvia Boer - WaarBenJij.nu de voorbereiding - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Sylvia Boer - WaarBenJij.nu

de voorbereiding

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

27 Maart 2017 | Nederland, Almere Stad

Nog 3 weken te gaan voor het vertrek naar Namibie.
In Omaruru in het midden van Namibie heeft Wilma samen met haar man een huis, of "plot" zoals het daar genoemd wordt.
Zij heeft ons uitgenodigd om het prachtige land te bezoeken.
Al 10 jaar komen Wilma en Hans zo'n 4 tot 6 maal per jaar naar hun plot. Het oorspronkelijke idee was te emigreren, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren.
Wilma heeft een mooi programma opgeteld van plaatsten die wij gaan bezoeken.
Wij reizen met 2 auto's met op het dak tenten waarin wij overnachten.
Wij vinden het natuurlijk heel spannend allemaal: wat wij gaan zien en beleven, maar ook hoe het groepsgebeuren zich ontwikkelt.
Wij kennen elkaar al 22 jaar, maar rondtrekken en in tentjes slapen is toch een ander verhaal dan boeken bespreken of culturele dingen ondernemen.
Op veler verzoek ga ik proberen dit reisdagboek bij te houden en te versturen als er wifi is.
Als je het wilt lezen moet je geloof ik iets activeren........