5 vrouwen met. voedselvergiftiging - Reisverslag uit Omaruru, Namibië van Sylvia Boer - WaarBenJij.nu 5 vrouwen met. voedselvergiftiging - Reisverslag uit Omaruru, Namibië van Sylvia Boer - WaarBenJij.nu

5 vrouwen met. voedselvergiftiging

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

24 April 2017 | Namibië, Omaruru

Gisteren hebben wij een gamedrive gedaan in het Erini Park.
Met de auto's ernaar toe, 2 uur rijden.
Daar met een gids en een grote terreinwagen 3 uur rondgereden en de dieren geobserveerd in hun natuurlijke omgeving.we zagen een leeuw op 5 meter afstand in de open terreinwagen
En veel giraffen, allerlei bokken en vogels en 1 olifant en 6 nijlpaarden.
Geen neushoorn of buffel, dus ik moet terug voor de grote 5....
Daarna een lunchbuffet en loungen op de veranda....
Op de terugweg op bezoek bij Namibische vrienden van Wilma.
Terug in Omaruru gelijk weer actie: de auto's reorganiseren, de was binnenhalen, eten maken en tassen inpakken voor vandaag: vertrek naar Swakomund aan de kust
Echter vannacht was het een komen en gaan naar het toilet, iedereen deed wel zo zachtjes mogelijk maar om 6 uur bleek dat 5 van de 8 vrouwen, waaronder ik zich beroerd voelen: diarree, overgeven hoofdpijn.
Gezamenlijk hebben we besloten nog een nacht in Omaruru te blijven dus lig ik nu nog in bed en wordt vertroeteld door de 3 gezonde dames met norit, ORS en kopjes thee
De 3 dames zijn gaan wandelen en de rest slaapt.
Voor het eerst in een week ben ik een uurtje alleen....
Het is jammer van Swakomund, maar overmacht, je kunt niet gaan rijden met diarree.
Wat ik ook jammer vind is dat het plaatsen van de foto's niet lukt, ik heb het al 20 maal geprobeerd maar het lukt niet.....ik ga het zo weer proberen
Werk ze iedereen die moet werken en tordeer volgende keer!

  • 24 April 2017 - 12:31

    Stefan:

    Voor de Big-5 mis je volgens mij ook nog de luipaard ;)... maar nijlpaarden zijn minstens zo gevaarlijk, dus vooruit, we tellen hem.

    Oei wat een ehh.... shit-situatie zullen we maar zeggen...
    Dat kan natuurlijk altijd gebeuren in een vreemd land, maar het is wel knap vervelend. Dan maar even op de rem trappen. Gelukkig is zoiets volgens mij meestal wel snel weer over, dus daar hopen we dan maar op!

    Hopelijk zijn jullie snel weer op de been!
    Liefs,
    Stefan

  • 24 April 2017 - 19:04

    Laura:

    hoi lieve Sylvia,
    dat is nou vervelend zeg, maar inderdaad, beter een dag even rustig aan doen
    des te meer plezier heb je weer de dag erna, toch ?
    wat hebben jullie dan gegeten ? toch geen hippo-bugers ???
    of was het wellicht toch vervuild water ? ( bij het tanden poetsen misschien ? )
    nou ja, hoop dat het snel weer beter gaat en de rest van de reis bij bewustzijn kunt beleven
    ciao4now
    Laura

  • 24 April 2017 - 22:16

    Bert:

    Nogmaals heel veel sterkte gauw weer op de been, doe voorzichtig, denk om je gezondheid, het beste voor alle stoere meiden en geniet van jullie laatste week.
    XXX Bert

  • 25 April 2017 - 22:50

    Philip En Corrie :

    Ha Sylvia en de 7 andere stoere dames.
    Wat vervelend dan die buikloop, snel herstellen hoor!
    De 2 foto's aan Philip laten zien; hij vindt de olifant ook mooi.
    Een niet alledaagse gezicht voor ons hier.
    Dit is de eerste keer dat we een beetje verslag van je krijgen,zal wel niet van een leien dakje gaan via Waarbenjijnu.nl Maar we zijn blij met elk bericht.
    Nog veel plezier daar!
    Wel oppassen met zowel de grote als de kleine wilde dieren, met dit laatste bedoel ik de bacteriën die het voedsel verontreinigen, laat je er door hen niet onder krijgen!
    Philip en Corrie

  • 26 April 2017 - 11:23

    Marga:

    Hoi Syl,
    Via Afra heb ik de blog doorgekregen en kan ik meegenieten van jullie avontuurlijke reis. Stoer hoor en jammer van de snelle passages, maar hopelijk knappen jullie weer snel op. Veel plezier!!
    Marga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sylvia

Met 8 vriendinnen ga ik rondtrekken door Namibie

Actief sinds 25 Maart 2017
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 5145

Voorgaande reizen:

16 April 2017 - 30 April 2017

Met 8 vrouwen op reis naar Namibie

Landen bezocht: