8 stoere wijven - Reisverslag uit Omaruru, Namibië van Sylvia Boer - WaarBenJij.nu 8 stoere wijven - Reisverslag uit Omaruru, Namibië van Sylvia Boer - WaarBenJij.nu

8 stoere wijven

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

22 April 2017 | Namibië, Omaruru

Hallo allemaal,
Eindelijk WiFi en tijd (een beetje) om een verslagje te schrijven.
Ik zit hier eer net terug op de plot te wachten op de braai (barbecue)
Alle dames zijn in de keuken, de samenwerking is fantastisch, het lijkt wel een soort teambuilding.
Dinsdag zijn we vertrokken richting Etosha Park. De hele middag hebben we in het Park doorgebracht en heel veel gezien, vooral veel vogels, zebra's en hertensoorten.
Geweldig om dat zo in de vrije natuur te zien!
Bij schemering zijn we naar de camping in het park gegaan waar we met vereende krachten de tenten in orde hebben gemaakt.
Het idee was een braai, maar het ging wat regenen en we waren kapot (om 5 uur opgestaan) dus het werd het restaurant.
Ik heb heel goed geslapen hoog in de lucht (in tegenstelling tot sommige anderen)
Woensdag weer om 5 uur op, tenten inpakken, ontbijten en weer de auto in om dieren te spotten op weg naar de volgende camping: een geweldige dag!
Op de camping weer de tenten uitgeklapt, ging wel iets sneller!
We werden opgevreten door de muggen en het begon weer te regenen:
De bbq ging weer niet door, dus restaurant...
Donderdagochtend weer gamedrive (is dieren spotten) we zagen veel giraffen, leeuwen, zebra etc FANTASTISCH!!
Daarna op weg naar de volgende locatie, waar we in losgeslagen zouden slapen. We hadden veel oponthoud, oa omdat onze kip in beslag werd genomen en in het stikkedonker moeste wij een glibberig doodeng pad rijden: 16 km in 5 kwartier....enkele van de vrouwen waren totaal gestresst....
Lekker geslapen en plannen iets aangepast omdat we hetzelfde pad terug moesten glibberen
Gelukkig viel dat mee en via een mooie route zijn we teruggereden naar de plot, waar er moest worden gekookt, gewassen en de tenten weer uitgeklapt om te drogen....(weer)
Nu zometeen eindelijk bbq (braai) en morgen verder voor de zuidelijke route.
We hebben het fantastisch!!!!!
Ik probeer foto's te plaatsen, laatst lukte dat helaas niet dus ik hoop nu wel
Bye bye

• 22 April 2017 - 21:08

Els:

Wow, Sylvia het klinkt fantastisch!
    Wat een avontuur!
    Heerlijk dat jullie dit mee mogen maken.
    Duizend kussen ook voor de andere stoere vrouwen !
    Liefs,
    Els

• 23 April 2017 - 11:06

Laura:

Djambo Sylvia,
    ( of is dat een andere Afrikaanse taal ...... )
    wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben, ondanks de regen en de gladde paadjes ( wees heeeeeeeeeel voorzichtig alsjeblieft ! )
    en wat fijn dat het slapen zo goed gaat want daar had ik een beetje mijn twijfels over, onterecht dus !
    het is een geweldig avontuur en dat neemt niemand je meer af dus geniet met volle teugen
    de groeten aan de andere stoere wijven ( en stoer zijn jullie ! )
    knuffels
    Laura

• 23 April 2017 - 13:29

Stefan:

Wat een avontuur! Juist ook de glibberige paadjes en andere enge dingen zijn dingen die je je later met plezier en trots zal herinneren :).

Wel een flink tempo in de trip zo te zien.. blij dat je wel goed kan slapen!!

Doe alle dames, ehhh stoere wijven.. de groetjes en geniet van deel 2!

Liefs,
    Stefan

• 23 April 2017 - 18:00

Sander:

Heel erg leuk om te lezen Sylvia!

Terecht 8 stoere wijven :) We kijken uit naar de foto's en meer verhalen. Voor nu genieten en eindelijk de braai!! :)

Groetjes Sander