vertrek - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Sylvia Boer - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Sylvia Boer - WaarBenJij.nu

vertrek

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

15 April 2017 | Nederland, Almere Stad

Eindelijk is het zover: morgen vertrekken wij met z'n achten naar Windhoek in Namibië.
Aan het reisverslag heb ik nog wat adressen toegevoegd, ik hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken. Ik heb een app op mijn telefoontje, alles wat je leest is met 1 vinger getypt...
Het zal ook een beetje afhangen van de tijd die ik heb om met een apparaat te zitten en van de WiFi verbindingen

De rugzak is bijna gepakt. Ik leen de backpack van Stefan, die is al in Namibië geweest....en in Australië, Tasmanië, Vietnam, Laos, Cambodja,
China, Botswana, zuid-Afrika, Jordanië, Israël, Amerika en ik vergeet er vast een paar....
Hij kreeg hem voor zijn 13de verjaardag
En ook vele scoutingkampen heeft hij overleefd, hij was alleen een beetje vies
Maar daar was de wasmachine goed voor (ja Stefan, ik heb het toch gedaan :)).Dus morgenavond vliegen wij rechtstreeks op Windhoek, met een tussenstop In Angola. We komen daar aan om 10.00 maandagochtend.
Dan gaan we de auto's ophalen, boodschappen doen en rijden (aan de linkerkant van de weg) naar Omaruru wat het huis van Wilma en Hans staat.
Hans is niet in Namibië, hij is thuis in Almere bij hun zoon.
We verblijven 2 nachten op de plot en vertrekken dan richting Etosha National Park waar we op 2 verschillende plekken overnachten in de tenten bovenop de auto's.
Hoe dat afloopt horen jullie ter zijner tijd......
We hopen heel veel prachtige dieren te zien en mooie foto's te maken. Bovenal ben ik benieuwd naar het groepsgebeuren met 8 vrouwen.
Ik ga nu kijken of ik dit geplaatst kan krijgen, ook doe ik er 2 foto's bij (hoop ik)

  • 15 April 2017 - 17:49

    Yvonne Nauta :

    Een héél fijne reis gewenst en ik vind het heel leuk om jullie te volgen en julie verslag te lezen. Liefs van Yvonne en Ad.

  • 15 April 2017 - 21:10

    Philip En Corrie :

    Ha Sylvia,
    Wat leuk om je zo te kunnen volgen in het magische Afrika.
    Heb een onvergetelijke tijd daar met z'n achten!
    We volgen je reisverslag,
    Philip en Corrie

  • 15 April 2017 - 23:20

    Els:

    Hoi Sylvia,

    Ik wens je een fantastische Afrika reis met veel prachtige zonsondergangen !
    Geniet en laat ons achterblijvers een beetje meegenieten door middel van di reisverslag !

    Heel veel liefs ,
    Els

  • 16 April 2017 - 11:11

    Laura:

    lieve Sylvia,
    wat een avontuur, ik ben heel erg benieuwd wat je allemaal gaat beleven en zal je blog dan ook op de voet volgen. het wordt ongetwijfeld een hele mooie reis dus maak maar heel veel foto's zodat wij er thuis ook een beetje van kunnen genieten. hoop dat het slapen ook goed zal gaan en kijk goed uit voor vreemde indringers dus als er 's nachts aan je tentje wordt geklopt ( door een leeuw of zo ..... ) NIET OPEN DOEN !!! en als je moet plassen, ach ......... waar hebben we het over, je moet toch nooit plassen ? ( veel drinken dus ) nogmaals, heel heel heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier en luister naar je lichaam ( zit er toch zeker wel eentje bij die CPR kent ? )
    dikke knuffel van je allerliefste zusje
    Laura

  • 17 April 2017 - 10:03

    Stefan:

    Pardon?? Mn rugzak na 20 jaar een keer in de was?? Daar gaan z'n street-credits... Misschien ook wel verstandig na al die festivals ook.

    Heeel veel plezier op dit avontuur! We gaan je volgen hier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Sylvia

Met 8 vriendinnen ga ik rondtrekken door Namibie

Actief sinds 25 Maart 2017
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 5163

Voorgaande reizen:

16 April 2017 - 30 April 2017

Met 8 vrouwen op reis naar Namibie

Landen bezocht: