vertrek deel 2 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Sylvia Boer - WaarBenJij.nu vertrek deel 2 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Sylvia Boer - WaarBenJij.nu

vertrek deel 2

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

16 April 2017 | Nederland, Almere Stad

Hallo allemaal, daar ben ik weer
Ik heb toch wat probleempjes met de app.
Hij slaat maar een klein stukje tekst op.
Samen met Stefan heb ik het vorige verslag flink uitgebreid, je kunt het teruglezen.
Ik ga zien of dit nu wel op de site komt en anders worden het korte verslagjes helaas

Update
Het lijkt erop dat de dader gevonden is! Al te fanatiek gebruik van emoticons de boel wat overhoop gooit.. Die zullen jullie er dus zelf bij bedenken

  • 16 April 2017 - 13:55

    Laura:

    oh oh oh oh oh ..........
    dan zit er maar 1 ding op: Stefan moet maar mee !
    maar zonder dollen, alles komt goed, als ik het kan dan kan jij het zeker.
    je kan alles altijd weer aanpassen dus schroom niet om "embassassing" plaatjes te posten
    ( that's what we live for, toch people at home ??? )
    nogmaals, heel veel plezier en niet onbelangrijk: heb een veilige reis via Luanda met de KL575.
    als ik vanavond in mijn mandje kruip ga ik aan je denken
    kissie kissie
    Laura

  • 17 April 2017 - 09:55

    Stefan:

    En nu ook echt in de lucht richting Windhoek...

    Heel veel plezier op dit avontuur!! Doe de beesten de groeten van mij!!!(Behalve de nijlpaarden... die mag ik niet).

    Liefs,
    Stefan


  • 17 April 2017 - 13:16

    Philip,corrie:

    hoe is het weer daar? Volop zomer?
    ik (corrie) hoop een foto van een giraffe te krijgen, en 1 van een zebra.
    van die modieuze stofjes waarmee ze gekleed gaan,
    hartelijke groet,
    philip en corrie

  • 20 April 2017 - 09:09

    Véronique:

    Wat super Sylvia dat je dit nu echt gaat doen!

    Heel veel plezier en genieten. Blijf je volgen.

    Grtn, Véronique.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Sylvia

Met 8 vriendinnen ga ik rondtrekken door Namibie

Actief sinds 25 Maart 2017
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 5144

Voorgaande reizen:

16 April 2017 - 30 April 2017

Met 8 vrouwen op reis naar Namibie

Landen bezocht: